en dan alweer bijna naar huis..... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu en dan alweer bijna naar huis..... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu

en dan alweer bijna naar huis.....

Door: naomi/rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Naomi

10 Juni 2010 | Indonesië, Kuta

nu alweer een tijdje in kuta, en het vertrek komt in zicht. we hebben hier in bali al wel een hoop leuke dingen gedaan (en natuurlijk weer meegemaakt)

zo heeft patrick het nog nooit meegemaakt dat ze fotoos van toeristen willen maken op dit eiland, maar ons is het alweer regelmatig overkomen. zo ook vandaag weer op het strand van dreamland, waar ik dacht dat het er maar 3 waren die een foto wilden met ons, maar het bleken er iets meer. ze kunnen het wat ons betreft beter verzuipland gaan noemen, zo ging rianne met haar gezicht en al over de zeebodem toen een golf over haar heen sloeg. ook kogelde ze mij een keer omver als een bowlingpion toen ze in de rug werd aangevallen door een grote golf. ook ik ben trouwens niet blijven staan, en toen er een golf bijna mijn bikinibroekje van mn kont af sloeg heb ik mezelf maar in het water laten zakken!
voor het strand zijn we bij het GWK gaan kijken, dit is een park met uitgehouwen rotsen in prachtige afbeeldingen, waar ook 2 enorme hindoebeelden staan.
ook nog even naar een apentempel geweest (de 2e deze vakantie) waar wij meiden een sarong om moesten knopen. rianne werd door een aap vastgehouden aan haar sarong, waarschijnlijk een fashion monkey die vond dat die kleur eeecht niet kon voor haar haha. we hebben tempels gezien in alle vormen en plekken hier op bali, in het water, aan zee, op een klif, noem maar op.

van de week met zn 3tjes naar het olifanten rescue parc geweest, een stichting die sumateraanse olifanten red. super! we hebben een ritje mogen maken op de olifanten, patrick zat alleen op die van hem en mocht zelfs en heel eind sturen van zijn gids. veel gelachen en mooie beelden en fotoos van gemaakt. ook hebben we ze te eten gegeven en natuurlijk ook wat geld achtergelaten voor de olifanten. patrick kreeg van zijn gids nog een afscheidskado, een mooie foto met een grote slurf tussen zijn benen.

rianne had het geweldige idee om een balinese massage te nemen. dat hebben we geweten! ik had de blauwe plekken en bloeduitstortingen op mn rug staan. 2 dagen zijn we bezig geweest voor we weer normale schouders hadden. nooit meer dus haha.

verder nog lekker geshopt, al is veel wat ze hier verkopen echt troep. ook wel grappig, keiveel winkeltjes in 1 straat en allemaal verkopen ze exact hetzelfde.

gelukkig hebben we een lekker zwembad bij onze villa waar we heerlijk kunnen zwemmen en uitrusten.

liefs ons

• 10 Juni 2010 - 12:42

Tante Wilma:

jullie zijn ook echte zwemkampioenen zeg nou nu is het aftellen gwk is echt mooi he zo enorm groot zijn jullie ook naar nusa dua geweest? de katten leven nog steeds doen het hartstikke goed nou tot maandag dan op schiphol dikke kus

• 10 Juni 2010 - 14:38

Annie:

nu ook al haast verdronken en mishandeld je maakt zo van alles mee toch jullie hebben wel kei veel leuken dingen gedaan wat een geweldige vakantie jullie kunnen daar wel als model gaan gaan werken met sam en lee gaat het prima geniet nu nog maar van de laatste dagen heel veel liefs van ons xxx

• 10 Juni 2010 - 16:05

Patricia:

Die hoge golven zou ook niets voor mij zijn. Eng hoor. Die olifanten rit klinkt wel te gek maar die massage slaat echt alles. Lekker op vakantie en bont en blauw gemasseerd worden. Ja, dat is het helemaal. Heerlijk ontspannen terugkomen.
    Nog heel veel plezier.
    Gr. uit Maarssenbroek

• 10 Juni 2010 - 18:38

W+D+L+D:

Lieve meiden,

zo zit het er bijna op..ongelofelijk hoe hard 3 weken kunnen gaan.
    En wat hebben jullie een hoop gedaan..vulkanen beklommen, bijna verbrand door de lava, verdronken, aangevallen door beesten, beesten in de hotelkamer..

Gelukig was er ook tijd voor de broodnodige ontspanning in de zin van dansen, eten, massage en een heleboel mooie dingen bekijken..

Waarschijnlijk denken jullie er heeeeeel anders over maar wij vinden het in ieder geval niet erg dat jullie weer terug komen.

We zijn heel benieuwd naar alle foto's, verhalen en films..en natuurlijk naar jullie!
    We hebben jullie gemist..

Geniet nog even van de aller-aller-allerlaatste dagen daar, het lekkere weer, jullie eigen zwembad, het eten en elkaar...
    Voorzichtig terug en we zien jullie gauw!

Dikke kus uit IJsselstein

• 10 Juni 2010 - 18:40

Levi En Dean:

Liefe tanties,

mama fertelde dat jullie alweer bijna naar huis toe gaan.
    Jullie sijn ook al wel heul lang weg!

Hier is er niks aan hoor, ik kon fandaag niet op sgoolrijs omdat het zo regende.

We komen heel snel bij jullie kijken..
    Want ook wij sijn wel heel groot gegroeid in jullie fakansie hoor!

Tot snel en een dikke kus van ons!

• 10 Juni 2010 - 20:40

Ma/pa Spiekerman:

lieve meiden en patrick,
    wat fijn om te lezen dat jullie zoveel hebben meegemaakt,je zou toch zeggen dat je zo'n golf moet kunnen opvangen dus dit moet wel een hele dikke golf geweest zijn.
    tof van dat olifanten center lijkt gaaf om te doen,en dan achteraf nog zo'n "fijne"massage lijkt mij erg prettig (Rianne was toch wel wat gewend)
    Naomi doet het toch ook.
    veel plezier de resterende dagen kom heelhuids thuis we missen jullie en verlangen om jullie weer gauw in de armen te sluiten
    veel liefs en dikke kussen ma/pa

• 26 Juni 2010 - 16:37

Jan Arend:

Ik ontdek het verslag nu pas. Wat leuk zeg. Eerste stukkie heb ik al van gesmuld. De rest volgt.
    Groetjes!