balinese adventures - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu balinese adventures - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu

balinese adventures

Door: naomi/rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Naomi

04 Juni 2010 | Indonesië, Kuta

surabaya hebben we afgesloten door naar de straat te gaan waar mijn oma is opgegroeid. helaas wisten we geen huisnummer, maar we hebben wel een stukje op film gezet voor haar. onderweg werden we wel erg raar aangekeken, dit is niet echt toeristengebied dus we vielen weer lekker op! patrick was vanaf bromo al wat ziekjes, maar hier barstte het in alle hevigheid los. hij was aan alle kanten leeg aan het lopen. om hem wat rust te gunnen zijn we met zn 2en naar buiten gegaan zodat hij wat kon slapen. wij hebben surabaya by becak (soort indonesische taxifiets) gedaan. we hebben heel netjes gevraagd om een blokje om, de beste man deed een ronde van een uur. wel erg lief en dat in die hitte! patrick heeft zichzelf van het matras geschraapt en is meegegaan naar het vliegtuig. hier kreeg ook rianne last van de krampen dus dat was me een vlucht in zon wiebelig aan-elkaar-genageld-met-spijkers vliegtuigje van lion air. erg geruststellend met turbulentie haha.
aangekomen in bali wist patrick nog een mooi en rustig hotelletje. het is wel een cultuurshock hoor van het licht touristische java naar een overvol (denk ibiza) kuta. we hebben wel een mooie villa bungalow met alles erop en eraan. snachts was het spitsuur richting de badkamer met die 2. geen zorgen een dag later deed ik ook nog even mee (gelukkig maar een middagje) rianne en ik zijn weer helemaal opgeknapt, patrick doet er wat langer over maar ja, die had het ook aan 2 kanten lol.
jaja rianne is heel voorzichtig om de offers heen aan het lopen, maar ja die putdeksels he hahahah!!! en ik maar lachen. we zijn nog aan het plannen wat we de aankomende dagen kunnen, hopelijk nog een bezoekje aan het olifanten rescue parc, en misschien nog wat andere dingen.

bedankt voor alle leuke reacties, we lezen ze met veel plezier. ook erg leuk om te horen hoe het met ons vee is!

• 04 Juni 2010 - 16:06

W+D+L+D:

Lieve meiden,
    (en Patrick natuurlijk want die vergeet ik elke keer)

Wat vervelend dat jullie zo ziek zijn geweest..klinkt niet best.
    Maar je kunt in ieder geval wel zeggen dat je echt alles hebt gezien...inclusief toiletten!

Wat een wereld van verschil zal dat zijn als je ineens niet meer de enige tourist bent..een bijkomend voordeel is dan wel dat je nu in een lekkere (ik neem aan) schone bungalow zit in plaats van tussen de roestende douchekoppen en kakkerlakken!

Hopelijk genieten jullie nog even van de laatste 10 dagen en zien jullie nog heel veel mooie dingen!

Wij genieten hier van ruim 27 graden, zon en mestlucht....met dank aan ons nieuwe gazon!

Heel veel plezier nog!
    Dikke kus van ons..

• 04 Juni 2010 - 16:10

Levi En Dean:

Liefe tanties!

Mama fertelde dat jullie wel siek zijn geweest.
    Ik moest ook erg spuugen sontag en mama toen ook bijna dat was heel grappug!
    Nu ben ik weer beter hoor!

Gaan jullie echt bij de echte olievanten kijkuh?
    Dat finde wij wel heel stoer!
    Gaan jullie dan ook vootoos en filum maken..dan koome wij die gauw kijken!

Wij finde jullie lief en misse juliie wel..
    Tot gauw...

Dikke en natte kus van ons!

• 04 Juni 2010 - 19:47

Annie En Hans:

wat een bij elkaar geraapt vliegtuig dat jullie daarin durfde maarja weer veel mee gemaakt en zoals het hoort ook ziek geweest nu dat weer achter de rug is weer genieten van de laatste volle week hier is alles okee met de beesten boel ook geniet er nog maar van liefs van pa ma knuffel van de twee hondjes

• 05 Juni 2010 - 10:52

Ciska Enzo:

Hee meiden,
    Wat een gedoe zeg met jullie buiken.... Had het eigenlijk al wel eerder verwacht, maar wel heerlijk dat jullie alweer wat zijn opgeknapt. Erg leuk dat jullie nog wat gefilmd hebben voor oma. Heel veel plezier verder. We genieten erg mee door jullie verslagen. Keep it up!
    Liefs van ons

• 07 Juni 2010 - 13:10

De Leukste Collega's:

Hoi Dames

Even een update over het werk voor naomi rene en ilona op het kantoor te zitten. Je komt op de kamer oude kamer van vera. Vera gaat naar bio. Kwak, kwek en lucy hebben indoor ge-sky-dived met het synthon weekend super vet. Geniet nog maar van jullie laatste dagen. Liefs kwak, kwek en lucy