prepping - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu prepping - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Rianne en Naomi Spiekerman van Weezelenburg- van Oijen - WaarBenJij.nu

prepping

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Naomi

09 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

nu rianne haar verjaardag cadeautje iets eerder heeft ontvangen (een mooie nieuwe eastpack reistas) hebben we de zomerkleren richting de koffer/tas verplaatst ipv naar zolder. ook alle reisatributen zijn al bij elkaar gezocht.nog een paar kleine dingen en we zijn good to go! nog maar 3 weekjes wachten en dan zitten we in het vliegtuig op weg naar cairns. de weersverwachtingen zien er goed uit, 30 graden tegenover 5 hier...keuze is dan snel gemaakt.
nu nog even verder met ongeduldig wachten en uitkijken naar het eind van die laatste werkdag.

now that rianne got her birthday present a bit earlier than usually (a big eastpack travel bag) all our summer clothes went into the suitcase/ bag instead of to the attic. all travel stuff are also gathered. a few more small things to buy/pack and we are good to go! just 3 weeks away from our take off date to cairns. the weather forecasts look great, 30 degrees instead of 5 degrees here, not a hard choise to make.
now all thats left is waiting for the end of our last working day.

• 21 Oktober 2012 - 12:01

Patricia:

Leuk kadoo. Ja, nu gaat het bijna gebeuren. Ben echt heel benieuwd naar jullie avonturen en ga dit grote avontuur van jullie zeker volgen. xxx

• 22 Oktober 2012 - 09:59

Lonneke:

Leuk, leuk, leuk, geniet ervan!

• 22 Oktober 2012 - 21:17

De Spiekermannen- En Vrouw Emmeloord:

Hoi Rianne en Naomi,

Spannend toch weer, zo'n reis naar verre oorden. Veel succes met de laatste voorbereidingen, nagelbijten
    en afwachten.... :-)

• 22 Oktober 2012 - 21:34

Ciska:

Een zeer toepasselijk verjaardagskado! Heel veel plezier met de laatste voorbereidingen!

• 24 Oktober 2012 - 10:32

Monique:

He meiden.

Ik ben benieuwd wat jullie voor een mooie dingen gaan meemaken down under. Veel plezier daar!

Gr. Monique

• 24 Oktober 2012 - 11:30

Desiree:

Langs deze weg wens ik jullie een SUPER vakantie toe.

Gr,
    Desiree

• 28 Oktober 2012 - 17:43

Alle Spiekermannen En Spiekervrouw Uit Emmeloord:

Nog een paar uurtjes en dan gaat jullie reis beginnen. Heel veel vakantieplezier en we kijken uit naar jullie reisverslagen en foto's.

Groetjes,

Anja, John, Stefan en Joeri

• 30 Oktober 2012 - 07:20

Oma, Ron, Patricia, Kelly En Aaron:

Wij allemaal wensen jullie heel veel plezier. Geniet er lekker van en kom op met die foto's. XXXX

• 30 Oktober 2012 - 19:25

Maureen:

De lange heen vlucht hebben jullie nu achter de rug. Het rondreizen gaat beginnen. We zijn erg nieuwsgierig naar de verhalen en foto's van jullie avontuur.

Geniet
    Maurren Johnny en Mike

• 31 Oktober 2012 - 14:00

Rik!:

hey,

ik wil jullie heel veel plezier wensen voor deze mooie rondreis.
    Geniet er van! maak er iets moois van.
    Ik ben benieuwd naar jullie spannend avontuur

groetjes
    Rik